head

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בדיקת פוליגרף פרטית

    בדיקת פוליגרף פרטית ממוחשבת ואמינה

    רוצים לעשות בדיקת פוליגרף פרטית? בדיקת פוליגרף הנעשית במסגרת פרטית מבוצעת בסיטואציות בהם עולה מחלוקת לא מיושבת בין אנשים עם אינטרסים שונים או שעולה חשד גובר בין שני אנשים לפחות, דבר שגורם לבעיות משבר קשות וחוסר אמון. למשל, סכסוך בין בני משפחה, חשד במעילה בנושאים כספיים, חשד בהיבטים פליליים שונים, משבר אימון בין בני זוג כמו בגידה, אימות גרסאות ועוד. מכון RMZ הינו מכון פוליגרף מקצועי ואמין הפועל באזור כרמיאל ומספק שירותי פוליגרף הן למגזר הפרטי והן למגזר הציבורי. המכון בונה את השאלונים על פי דרישה ותכנון מוקפד מראש יחד עם הלקוחות.

    סוגים שונים של בדיקת פוליגרף פרטית

    • פוליגרף לחשיפת בגידה בין בני זוג – אחד המקרים המצערים שמתרחשים לעתים קרובות זה שעולה חשד אצל אחד מבני הזוג כי השני מועל באמון ופוגע בזוגיות. זוהי בדיקה שהלקוחות שלה הן זוגות נשואים או בעלי קשרים רומנטיים מחוץ לנישואין. המטרה של הבדיקה הינה לברר אם היה קשר רומנטי ו/או מיני של הנשאל מחוץ לקשר הנישואין או הזוגי.
    • פוליגרף לגילוי גניבה או מעילה – בין אם מדובר בחפץ חומרי או נכס רוחני, גניבה היא דבר בזוי שמטיל אשמה כבדה על האדם המבצע. הבדיקה תוכל לחשוף אם האדם הנשאל ביצע גניבה או היה לו חשד לבצע פשיעה מסוג זה. זוהי בדיקה שנעשית במסגרות משפחתיות, שכנים, מכרים או חברים.
    • פוליגרף אימות חפות – לפעמים האדם הנשאל הוא זה שמבקש לבצע פוליגרף על מנת להוכיח את חפותו בכל מקרה בו הוא נחשד בפעילות פלילית או משפטית כלשהי. אדם יכול להגביר את חפותו באמצעות שאלון פוליגרף בנושאי כמו בגידה, גניבה, מעילה, חשד לפעילות פלילית כמו אלימות וכדומה.

    אין כמו הוודאות חשיפת האמת

    אין ספק שכל אדם היה רוצה להרגיש בטוח וודאי לגבי מצבו הפרטי ולגבי מצב הסובבים אותו, ולדעת שאפשר לסמוך עליהם. כאשר מתעורר חשד כי נעשה במסגרות פרטיות מעשה לא ראוי, תמיד כדאי לפנות למכון הפוליגרף RMZ ולבקש שיחת ייעוץ לפני בדיקת פוליגרף פרטית. המכון יבין לבקשתם של הלקוחות ונעשה הכל על מנת שכולם יצאו מרוצים עם האמת לאמיתה.

    ליצירת קשר

      בדיקת פוליגרף בחיפה

      חושבים לעשות בדיקת פוליגרף בחיפה? מכון הפוליגרף RMZ מציע שירותי פוליגרף ובדיקת אמינות ללקוחות פרטיים ולחברות עסקיות בנושאים כמו חשדות להונאה, בגידה, הפרת אמונים וסכסוך משפטי. המכון מבצע כבר שנים רבות שאלוני אמינות ופוליגרף ברמה גבוהה במיוחד עבור תושבי צפון הארץ ואזור חיפה, כך שמי שמעוניין לקבל חוות דעת של מכונת אמת, מוזמן לקבל אותה אצלנו. מאות רבות של לקוחות הזמינו את בדיקות הפוליגרף של המכון וקיבלו תוצאות מדויקות, אמינות ואיכותיות.

      בדיקת פוליגרף בחיפה – מתי עושים את זה

      כל אחד עלול למצוא את עצמו כמי שנחשד במעשה לא הולם במקום עבודתו או בחברת הקרובים לו מבית ומחוץ. נושאים כמו מעילה באמון בין אנשים שאמורים לסמוך אחד על השני, אמון בין בני זוג ובקרב אנשים נשואים למשל, קורים כל הזמן ובסיטואציות שונות במהלך כל יום ובמסגרות שונות. לכן, חשיפת האמת באמצעות מכשירי הפוליגרף מהווה אופציה מעולה למי שרוצה להסיר את החשדות ולסלק את עננת הספקות.

      • כניסה של עובד חדש לחברה – מאוד מקובל בימינו, שבנוסף לראיונות קבלה למקומות עבודה לעשות בדיקת אמינות ופוליגרף למועמדים ראויים. אם בעבר בדיקת פוליגרף הייתה נחלת מקומות מסווגים ומתקנים ביטחוניים, הרי שהיום חברות וארגונים עסקיים מבינים שגם להם יש הרבה מה להפסיד אם הם מכניסים לשורותיהם אנשים שאינם הגונים.
      • גניבות ומעשים פליליים – במקרים בהם עולה החשד כי אדם מקרבה כלשהי חשוד בגניבת פריט רוחני או חומרי, חשוד במעשים מגונים או מעשים פליליים אחרים, הוא מופנה לביצוע בדיקת פוליגרף.
      • במעגל הזוגי – הרבה פעמים עולים חשדות בקרב זוגות נשואים או אנשים שנמצאים בזוגיות, כי אחד מבני הזוג בוגד. הפנייה לקבל שאלון פוליגרף במקרים כאלה אמנם אינה נעימה, אך הסרת הספק שנלווית לתהליך זה, יכולה לגשר על פערים ולמנוע משברים חריפים יותר.

      מכון לבדיקת פוליגרף בחיפה

      אם אתם צריכים לבצע בדיקת פוליגרף בחיפה, מכון הפוליגרף RMZ זה המקום הנכון לעשות זאת. עם מאות לקוחות מרוצים שקיבלו את האמת ורק האמת, המכון עושה לילות כימים להוציא עבור הלקוחות שלו את האמת לאור. אצלנו תוכלו להיות שותפים בבניית אופי השאלות וסוגי השאלות על מנת להקיף את כל הנושאים הרלוונטיים עבורכם שאתם רוצים לברר אצל הנבדק. איכות ואמינות מובטחים.

      שירותים נוספים

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        ענקית קידום האתרים