head

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בדיקת פוליגרף לעובד

    בדיקת פוליגרף לעובד חדש או וותיק

    בדיקת פוליגרף הינה אחד המדדים לברר את האמת מפי האדם אותו אנו מעוניינים לבדוק. בדיקת פוליגרף לעובד יכולה להיעשות במסגרת בירור לגבי אופיו של אדם, המעוניין להיכנס לעבודה בעלת אופי רגיש וחיוני כמו מערכות הביטחון השונות, או לחלופין לאשש חשדות שעולים בתוך חברה או ארגון לגבי טיבם של העובדים והאינטרסים שלהם העומדים אל מול החברה בה הם עובדים. מכון הפוליגרף RMZ הינו אחד המכונים המובילים בארץ בבדיקות פוליגרף למגזר הפרטי והמגזר הציבורי. שם תוכלו לברר לגבי בדיקת פוליגרף לעובדים בארגון או החברה שלכם.

    מה כוללת בדיקת פוליגרף לעובד

    • ניתן לעשות בדיקת פוליגרף תקופתית לעובדים בצורה רנדומלית, וזאת בכדי להוסיף מנגנון הרתעה מפני נזקים שעלולים להיגרם מהתנהגות מחשידה של עובדים, בכדי להוסיף לביטחון הארגון, לשמור על אמינותו ולמנוע פגיעה כמו הדלפה או כל נזק רוחני או גשמי.
    • ניתן לבצע בדיקה למועמדים לכניסה לתפקיד חיוני או חשוב, והיא מבוצעת בדרך כלל בשלבי הגיוס המתקדמים אחרי שמבצעים שאלונים או ראיונות מקדימים. בבדיקה זו הנשאל צריך לענות על שאלות בנושאים מסוימים שיכולים להעיד על טיבו ואופיו בהקשר הכללי ובמיוחד בהקשר לאופי העבודה אליה הוא מתמודד. 
    • הנבדק נשאל בין היתר אודות מעשים שלילים או פליליים שיכולים לשלול את מועמדותו לתפקידים רבים, כמו מעורבות במעשה פלילי כלשהו כמו גניבה או פריצה, שימוש בסמים, עבירות של מרמה במקומות עבודה אחרים, הונאה או הדלפה של מקורות מידע סודיים ומסווגים ועוד. כל ארגון וחברה בוחרים לשאול אודות נושאים שונים שקשורים בצורה כזו או אחרת לפוטנציאל סיכון.
    • מכון RMZ יושב ומתכנן יחד עם החברה הלקוחה הפונה לשירות, את צורת השאלון וכל השאלות והנושאים הנשאלים. פורמט השאלות נבנה לפי דרישה מספקת.

    האינטרס של החברה זה המוניטין שלנו

    החברה שלכם זקוקה לבצע בדיקת פוליגרף לעובד שלכם? מכון הפוליגרף RMZ יכול לתת לכם שירות אמין ומקצועי בנושא זה. עם ותק וניסיון רב שנים ומתן שירותים לגופים ציבוריים ופרטים כאחד, הוא נחשב לאחד ממכוני הפוליגרף המובילים בארץ. נתקלתם בפעולה מחשידה של עובד החברה? אל תחכו שהנזק יצטבר. בצעו עכשיו בדיקת פוליגרף ומנעו את הסכנה הבאה.

    ליצירת קשר

      בדיקת פוליגרף בעבודה

      לפעמים חברה או ארגון מוכרחים לבצע בדיקת פוליגרף בעבודה לעובדים שונים, מסיבות שונות. לפעמים צריך לרענן את מנגנוני ההרתעה ולמנוע נזק עתידי פוטנציאלי, לפעמים אלו שאלוני אמון, על מנת לבדוק את טיבם של העובדים ועד כמה הם מסורים, וכמובן כאשר רוצים לגייס עובדים חדשים לתפקידים חיוניים. כל שאלון פוליגרף בכל מקום עבודה, בנוי בהתאם לאופי העבודה ועל פי דרישה מוקדמת ובתיאום עם החברה או הארגון. מכון הפוליגרף RMZ מספק שירותים של בדיקות פוליגרף לעובדים ולמגזר הפרטי בצורה מקצועית, איכותית ומהימנה.

      בדיקת פוליגרף בעבודה – כל הפרטים הנשאלים

      • בדיקת פוליגרף לעובדים בארגון, מהווה מבחן אמינות יעיל ואפקטיבי. זהו צעד חשוב בהתגוננות מפני תקיפה או נזק אפשרי הנובע מהתנהגות זדונית או בלתי הולמת מצד עובדים בתפקידי מפתח שונים או למועמדים. 
      • פעם בדיקות הפוליגרף היו מזוהות בעיקר עם ארגונים מסווגים כדוגמת מנגנוני הביטחון ותפקידים בעלי אופי צבאי, אך היום כולם יודעים ששמירה על פרטיות וסודיות הינה חיונית ביותר עבור כל חברה וארגון פרטיים וציבוריים שמכבדים את עצמם. גורמים זדוניים יכולים להסב נזק לא רק בהיבט בטחוני לאומי אלא גם בתוך כל חברה שמחזיקה בסיס נתונים רגיש או חומרים יקרי ערך שידיים זדוניות יכולות לנצל.
      • מכון הפוליגרף RMZ שם לעצמו דגש להכין שאלונים איכותיים ומקיפים שיעמידו את הנשאל על כל ההיבטים השונים של אופי עבודתו. השאלונים יחשפו את הנבדק בפני סיטואציות שונות שהוא עלול להיתקל בהם במהלך עבודתו, שאלות הקשורות לעבר שלו ולאופיו הכללי. אין ספק שאם יש חשד כלפי עובד מסוים השאלונים שלנו יעלו על זה בצורה מדויקת ככל האפשר.

      בבדיקות פוליגרף בארגונים וחברות לא מתפשרים

      אם אתם כארגון או חברה רוצים לחזק את מנגנוני ההגנה וההרתעה הפנימיים מפני כל סיכון פוטנציאלי, בדיקת פוליגרף בעבודה זה הדבר הנכון לעשות. ניתן לעשות בדיקות לעובדים חדשים, בדיקות שגרתיות או תקופתיות בצורה אקראית או מבוקרת, ועוד. מכון RMZ מעניק שירותי פוליגרף מהימנים וטובים עבור מגזרים שונים כמו לקוחות פרטיים בנושא אמון בין בני זוג, בהליכים פליליים בכדי לעמוד על האמת בסכסוך בין שני צדדים מבחינה משפטית ועוד.

      בדיקת פוליגרף לעבודה

      אם אתם ארגון או חברה גדולה וצריכים לעשות בדיקת פוליגרף לעבודה, מכון RMZ יכול לעשות את זה בשבילכם. המכון מבצע שירותי פוליגרף ושאלוני אמינות למגזר העסקי ולפרטי, והוא מתחייב למקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. המכון מספק שאלונים ובדיקות לאנשים שמתכוונים להיכנס למקום עבודה ומוכרחים להצהיר על אופיים וטבעם בטרם יתקבלו לתפקיד. יחד עם הלקוחות שלנו אנחנו בונים את סגנון השאלון בהתאם לסוג התיק המדובר ומכוונים את הנשאל לדבר על כל הנושאים הרלוונטיים והקשורים לתחומו. אצלנו תמצאו את האמת ורק האמת, על הצד הטוב ביותר. 

      איך עושים בדיקת פוליגרף לעבודה

      • חשוב לעיין בחומר הרקע של הסיטואציה, הנבדק ומקום העבודה. ובהתאם לכך לנסח שאלות מתאימות שיכסו את כל הנושאים הקשורים לתחום. חומר מקדים יכול להיות כלי עזר חיוני למבצע הבדיקה בזמן השאלון. 
      • ביצוע שיחה מקדימה עם מי שעובר את הבדיקה – את בדיקת הפוליגרף צריך לעשות במקום שקט ונקי מהסחות דעת. חשוב לערוך שיחה מקדימה עם מי שעובר את הבדיקה ולהסביר לו על התהליך והחיוניות שלו. תחילה שואלים את הנבדק שאלות כלליות על מנת לקבל מידע על מצבו האישי, הבריאותי והמנטאלי, וזאת על מנת להעריך את מידת ההתאמה והכשירות שלו לעבור את הבדיקה. 
      • מבקשים את גרסת הנבדק – שלב נוסף הוא לדרוש מהנבדק להציג את הגרסה המלאה שלו לנושא והסיבה שהוא עובר בדיקה.
      • השאלות חייבות להיות ברורות, פשוטות וכמה שיותר קצרות על מנת למנוע מהנשאל להתחמק לתשובות עמומות או בעלות פירוש דו משמעי. תשובות לשאלות יכולות להיות חיובי או שלילי על כל שאלה.
      • לאורך כל התהליך נרשמים המדדים והתגובות של המכשיר לגירויים הפיזיולוגיים של הנבדק במקביל למענה השאלון.
      • במקרים מסוימים ניתן לעשות בדיקת פוליגרף לעבודה בביתו של הנבדק או במקום העבודה עצמו.

      לא מקבלים לעבודה לפני שעושים בדיקה

      אם חשובה לכם בטיחות והרמטיות הפרטיות של החברה בהם אתם עובדים ומנהלים, חשוב שתדעו לעשות בדיקות פוליגרף לעובדים שונים. ישנן חברות המבצעות בדיקות אמינות אחת לתקופה לכל העובדים, במיוחד במקומות בהם יש אופי רגיש כמו כספים של לקוחות או עניינים ביטחוניים. מכון RMZ מבצע בדיקות פוליגרף באזור הצפון לאלפי לקוחות מרוצים שקבלו תוצאות אמת בזמן באיכות גבוהה ובאמינות בלתי מתפשרת.

      פוליגרף לעובדים

      ביצוע בדיקות פוליגרף לעובדים זה דבר מאוד נפוץ ומקובל בחברות וארגונים המכבדים את עצמם. ראוי להסתייע בשאלוני אמינות ופוליגרף, במגוון עצום של תרחישים ומצבים, כמו למשל ביצוע בדיקת אמינות כאשר רוצים לקבל עובד חדש לתפקיד בעל רגישות ביטחונית או עסקית, או לחלופין חקירה של עובד הנחשד בהונאה ובפגיעה באינטרס של החברה מבפנים. מכון הפוליגרף של RMZ, המנוהל בידי ראמז גאנם, מספק שירותי בדיקות פוליגרף למגזר העסקי, למגזר הפרטי ולתחום המשפטי והפלילי לאזור חיפה והצפון. המכון ישמח לשתף עמכם פעולה ולהציע את השירותים האיכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

      מה חשוב לדעת לפני בדיקות פוליגרף לעובדים?

      • גם חברות וגם ארגונים מכל הסוגים, מעוניינים לשמור על רמת בטיחות פנים ארגונית גבוהה, לשמור על האמינות של העובדים ומניעת סיכונים הנובעים מפעילות חתרנית מבית ומחוץ. בדיקה של פוליגרף לכל אחד מעובדי החברה וכל המעורבים בה, נועדה בשביל לשמור על האינטרס הכללי שלה ועל חוסנה. 
      • בדיקת מועמדים לחברה – חשוב מאוד לברר על המועמדים שרוצים להתקבל לחברה ובפרט לתפקידי מפתח רגישים וחשובים ביותר עד כמה שניתן. לא כל אחד אפשר להכניס למערכת ולתת לו סמכות לפני שבודקים בקפידה ובדקדוק על העבר שלו, על תכונות האופי שלו וכל מה שיכול להצביע ולו במעט על נטיות לחבלה ולמעילה.
      • בדיקות תקופתיות אקראיות- גם למי שכבר נמצא בתוך המערכת אין פטור מבדיקה של אמינות אחת לכמה זמן. מקובל בהרבה ארגונים לבצע בוחני פתע ושאלוני אמינות אחת לכמה זמן בצורה רנדומאלית לכל חברי הארגון וזאת על מנת להקטין את הסיכוי שמישהו יבצע מזימה מתוכננת בזמן.
      • השאלונים נבנים בהתאם לרצון דורשי הבדיקה – כל חברה שמה דגש על נושאים אחרים שהיא רוצה לשאול את הנבדק. בשלבים הראשונים, טרם קוראים לעובד לעבור את הבדיקה בונים את השאלון בהתאם לאופי החברה, אופי הנבדק ועוד נושאים הקשורים לארגון ולאופי העבודה.

      ארגון בו מבצעים בדיקות אמת – ארגון חזק

      אל תשאירו נקודות חשוכות. יש לכם ארגון או חברה ואתם רוצים לשמור על חסינותם ועל האינטרס שלהם? הזמינו שירותי בדיקות פוליגרף לעובדים אצל מכון RMZ וגם אתם תוכלו ליהנות משקט תעשייתי בחברה שלכם. המכון של ראמז גאנם ממוקם באזור הצפון ומספק שירותי בדיקה כבר שנים רבות ברמה מקצועית ומבטיחה.

      שירותים נוספים

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        ענקית קידום האתרים