head

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בדיקת פוליגרף בגידה

    בגידה בין בני זוג היא חוויה קשה ביותר, אשר עשויה ליצור קרע אותו לא ניתן לאחות מחדש. במקרים מסוימים נדרשת בדיקת פוליגרף בגידה משום שבן או בת הזוג חושדים כי הצד השני היה לא נאמן כלפיהם, אך אין הוכחות בידם. במקרים אלה הספק עשוי לכרסם בליבו של החושד וליצור תחושה כבדה שאינה מרפה, לכן בדיקת הפוליגרף יכולה להיות הפיתרון הטוב ביותר לגילוי האמת. מכון הפוליגרף RMZ מבצע בדיקות פוליגרף רבות עבור בני זוג אשר ישנו חשד לבדיקה של צד אחד באחר. בדיקה זו נעשית כמובן ברגישות רבה, תוך שמירה על תהליך אתי שאנו פוגע בכבודו של אף אחד מהצדדים. עם קבלת התוצאות תוכלו לדעת טוב יותר כיצד עליכם לפעול.

    בדיקת פוליגרף בגידה – לרכוש מחדש את תחושת הביטחון

    הבחירה לערוך בדיקת פוליגרף בגידה עשויה להיות מעט מאיימת. מצד אחד ישנו הרצון לגלות את אמת ולהיפטר מהתחושה הקשה המלווה אותנו כאשר אנו חשים כי מסתירים מאתנו דבר מה. מצד שני, ישנו כמובן הפחד לגלות כי אכן התרחשה בגידה באמון, שכן רגע זה יהיה הזמן לקבל החלטות קשות בדבר עתידה של מערכת היחסים. אנו מאמינים כי אם יש חשד בליבכם אשר אינו מרפה, ביצוע הבדיקה וידיעת האמת הם הבחירה הטובה ביותר. גם אם התוצאות יהיו לא נעימות, לפחות תוכלו לחוש שוב וודאות, להתחיל לאחות את השברים ולצאת לדרך חדשה לעבר תחושת ביטחון מלאה.

    יש לכם אוזן קשבת

    הגשת בקשה לביצוע בדיקת פוליגרף בגידה יכולה להיות תהליך מעורר חשש, אך חשוב שתדעו כי יש מי שמקשיב לצרכים שלכם בצד השני. מכון הפוליגרף RMZ בו תמצאו צוות מקצועי ביותר, מלווה בדיקות פוליגרף העוסקות בבגידה מזה זמן רב. לכן, המכון יודע כיצד לנהוג ברגישות אל מול בקשות אלה. בפנייתכם למכון תוכלו לקבל פגישת ייעוץ, בה תוכלו ללמוד עוד על הבדיקה, להביע את חששותיכם ולהבהיר את מטרותיכם. לכל אורך הדרך תהיה לכם אוזן קשבת ותדעו ללא ספק כי אתם בידיים טובות. זו הדרך הטובה ביותר להחזיר לעצמכם את השקט הנפשי.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        ענקית קידום האתרים