head

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פוליגרף עד הבית

    פוליגרף עד הבית מחיר משתלם במיוחד

    רוצים לקבל בדיקת פוליגרף עד הבית? לעיתים חשוב לבצע שאלון פוליגרף מסיבות שונות כמו למשל כשעולה חשד במעשה של מרמה, מעילה, הפרת אמונים בין בני זוג או חשד לגניבה מתוך חברה. ואמנם, לא כל הזמן ניתן להגיע עד המכון בו מתבצעת הבדיקה, ולכן חשוב שמכון הפוליגרף שאתם מבצעים בו את הבדיקה יהיה מסוגל להגיע עד אליכם. מכון RMZ שבבעלות ראמז גאנם יכול להבטיח לכם שירותי פוליגרף מקצועיים למגזר הפרטי והעסקי וכל זאת עד אליכם לבית או למשרד.

    דברים שנחוץ לדעת אודות בדיקת פוליגרף עד הבית

    שאלון הפוליגרף מבוצע בנוכחות האנשים המעורבים במחלוקת או בבסיס החשד שעולה על אחד מהם, והם צריכים להגיע למכון או לבצע אותו במקום בו הם יכולים לשהות. אם הנבדק רוצה להוכיח את חפותו, אז רק הוא אמור להיות נוכח בעת הבדיקה. 

    • הבדיקות שמכון RMZ מבצע נעשות באופן דיסקרטי ושמור. שום מידע לא יוצא החוצה ללא רשות הלקוחות. 
    • אצלנו עורכים בדיקות ושאלוני פוליגרף בהיבט משפטי, בהיבטי פלילי, בהיבט אזרחי וגם עסקי. 
      • לפני שעושים את הבדיקה מבצעים שיחת הכנה יסודית בה יש לנסח את השאלות בהתאם לרלוונטיות הנושא.
      • במהלך הבדיקה נרשמים מדדים שהמכשיר בודק בהתאם לתגובות הלחץ הפיזיולוגיות של הנבדק ובהתאם לכך מפורשות התשובות במדדים של אמת ושקר.
    • הלקוח מקבל דוח מפורט של כל התהליך. 
    • שאלות בדיקת הפוליגרף אצלנו יכולות להיות מנוסחות בשפות העברית, האנגלית והערבית וכל זאת בהתאם לבקשת הלקוח.
    • המכון עובד באזור הצפון ומספק שירותים למגוון רחב של לקוחות מאזור חיפה, הקריות ושאר צפון הארץ.

    בדיקת האמת היא הדבר הטוב ביותר

    אם אתם מעוניינים בבדיקת פוליגרף עד הבית, אין ספק שמכון RMZ הוא הכתובת שלכם. עם שירות איכותי, אמין ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר ועם מאות המלצות חמות מלקוחות מרוצים שקיבלו את האמת ורק האמת, גם אתם יכולים לצאת מרוצים עם תוצאות חותכות. את השאלונים שלנו תקבלו עד הבית בכל נושא שאתם קשורים אליו – אם זה כשעולה חשד במקום העבודה, חשד במעילה בין צדדים ובכל סכסוך המערב היבט משפטי או מעילה בין בני זוג. אנחנו נהיה שם בשבילכם.

    ליצירת קשר

      בדיקת פוליגרף עד הבית

      מעוניינים לבקש בדיקת פוליגרף עד הבית? לפעמים רוצים לבצע שאלון פוליגרף מסיבות של עליית החשד במעשה מעילה, מרמה, הפרת אמונים או בגידה במסגרת אישית, פרטית או עסקית, אך לא תמיד יכולים לבוא אל המכון עצמו כדי לבצעה. לכן, שירותי הפוליגרף המספק המכון כוללים שירות הגעה עד הבית וביצוע שאלון הפוליגרף באזור שנוח לכם כלקוחותינו. מכון הפוליגרף RMZ מספק שירותים ללקוחות ציבוריים ועסקיים, ארגונים גדולים או לקוחות פרטיים והם עושים זאת בצורה אמינה, איכותית באופן שהאמת תצא אל האור בצורה נחרצת.

      כמה דברים שחשוב לדעת על בדיקת פוליגרף עד הבית

      בדיקת פוליגרף מבוצעת במעמד האנשים שעומדים בבסיס המחלוקת או החשד, שמגיעים למכון בו מתבצעת הבדיקה או לחלופין הבדיקה מגיעה עד אליהם. כאשר הנבדק בכבודו ובעצמו נמצא לבד במעמד הבדיקה, זה בעיקר כאשר הוא מבקש להוכיח את חפותו ולאמת את הגרסה שלו לעומת האשמות. 

      • הבדיקות המבוצעות בידי מכון RMZ מבוצעות בצורה דיסקרטית ופרטית עם כל המשתמע מכך. שום מידע שעולה בתוך מעמד הבדיקה באופן ישיר או עקיף אינו דולף החוצה ללא רשותם של הלקוחות. 
      • המכון עורך בדיקות פוליגרף גם למגזר העסקי וגם למגזר הפרטי. 
      • לפני עריכה בדיקת הפוליגרף וההגעה לבית הלקוחות, עורכים שיחת הכנה רוחבית ומקיפה במהלכה מנסחים את אופי השאלון והנושאים בהם הוא יגע.
      • בסיום הבדיקה, מזמין הבדיקה מקבל דוח פוליגרף מלא ומפורט הכולל בתוכו את כל השאלות והתשובות שנענו לאורך כל התהליך וכל התוצאות של הבדיקה.
      • בדיקות פוליגרף נערכות לשם בדיקת אמינות לפני חתימות על מסמכים חשובים ומסווגים, חוזי עבודה וכדומה. 
      • ניתן ואף מקובל לבצע בדיקות מהימנות ושאלונים לעובדים בחברות וארגונים על מנת להבטיח אמינות ולחשוף שחיתויות והונאות פנימיות.
      • בדיקת פוליגרף עד הבית, מבטיחה לכם את אותה רמת אמינות בדיוק כמו במכון עצמו.

      אין תחליף לחקר האמת לאמיתה

      אין דבר טוב יותר מאשר חשיפת האמת, ואם יש דרך לברר אותה, ולא משנה מה התוצאה אשר תהיה – היא תהיה עדיפה על פני הישארות הפרטים החשובים בצללים. בדיקת פוליגרף אצל מכון RMZ תבטיח לכם עליה על האמת ורק האמת. המכון מספק שירותי פוליגרף ושאלוני אמינות ונאמנות בצורה איכותית ומקיפה ביותר, והוא נחשב לאחד המכונים הטובים באזור הצפון.

      שירותים נוספים

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        ענקית קידום האתרים